The end

7 januari 2018 - Schijndel, Nederland

Zaterdag 6 januari: The end
Hmmz… ben ik misselijk, hongerig of gewoon moe? Tijdsbesef is lastig als je tussen vrijdagnacht en zaterdag zweeft. Om 6.00 uur landen we in Abu Dhabi, waar we om 8.55 uur in een kleine zeven uur doorvliegen naar Düsseldorf, waar het dan rond 13.00 uur is. Maar sjonge jonge wat een gedoe in Abu Dhabi! Tergend langzaam worden we als vee gedreven naar toch nog een handbagagecontrole. We nemen vlug wat te ontbijten voordat we moeten boarden aan vlucht EY29 (Etihad Airways). Na een arabische en engelse veiligheidsinstructie stijgen we op. De kids zitten aan het raam en Fieke heeft de grootste lol en roept ‘Gaan we al hard!?’. Gelukkig slapen ze ruim drie uur, waardoor het best wel opschiet. En dan… de piloot zet de landing in… Düsseldorf Airport… 7 graden… bewolkt… grauw… Tja wat hadden we dan verwacht? Tis tenslotte winter. Maar wat een contrast! De auto staat een eindje verderop in een Parkplatz. Bij het teruggeven van de autosleutel vertellen ze dat ze em niet konden starten. De accu blijkt leeg, maar das gelukkig snel opgelost. Hup, jetzt nach Hause gehen!

Om 16.30 uur arriveren we op Borne 29 te Schijndel. Wat fijn dat alles goed is thuis. Niet alleen onze lieve familie, maar ook de poes heeft ons gemist aan haar gemiauw te horen. Wasje 1 van 10 gaat de wasmachine in en langzaam beginnen we te wennen 😊.

Leuk dat jullie ons gevolgd hebben, bedankt voor al jullie reacties en de complimenten. Tot binnenkort!

1. Manon:
    7 januari 2018
    Tjonge jonge wat ern prachtig avontuur. En een enorme schakel on weer terug in Nederland te zijn. Alsof je nooit bent weggeweest, de herrinering en de foto’s blijven. Geniet nog lekker na. Benieuwd naar je verhalen Siem en fijn om je volgende week weer te zien.
  2. Jan en Eimie:
    7 januari 2018
    Wat een geweldig avontuur hebben jullie samen beleefd. Zo te lezen hebben Siem en Fieke het heel goed gedaan. Petje af hoor!! En heel fijn dat jullie weer thuis zijn. Tot snel, dan willen we al jullie verhalen nog horen.
    Groetjes Jan en Eimie
  3. Antoinette en Peter:
    7 januari 2018
    Wat een mooie reis hebben jullie kunnen maken, super, dat ook de kinderen het zo fijn vonden.
    Bedankt dat we jullie reis mochten volgen en bedankt voor de mooie foto's , zo was down under een beetje bij ons op de bank😎, groetjes voor jullie allen 😘😘
  4. Tanja:
    7 januari 2018
    Welcome back! Ongelooflijk mooie trip!
  5. Lisette:
    7 januari 2018
    Leuk om al jullie verhalen te lezen. Wat fijn dat de kids het zo goed gedaan hebben. Het was een heel avontuur. Tot snel
  6. Tante Toosje:
    Welcome home!
    Het was heerlijk om mee te reizen met jullie en te genieten van de mooie foto's!
    Fijn dat Siem en Fieke ook zo genoten hebben, ik ben benieuwd naar de foto's die jij allemaal gemaakt hebt Siem!
    Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Groetjes voor jullie viertjes en tot snel.
  7. Oma Jeanne:
    7 januari 2018
    This is the end........voor jullie helaas!!
    Maar zo ik t lees een super...... mooie reis.
    Nu weer heel erg wennen in ons kikkerlandje,maar heel fijn dat jullie er toch weer zijn.
    Heb erg genoten van je schrijfstijl Anne.En benieuwd naar alle foto’s