Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Met z'n viertjes, dat zijn wij: Johan (40), ik (Anne, 35), Siem (6) en Fieke (3) jaar.
Siem zou zeggen dat we met zeven zijn, want Poes en onze twee vissen horen er ook echt bij, vindt hij. De afgelopen jaren hebben we fijne vakanties gehad in Duitsland, België, Italië en Frankrijk. Hopelijk beleven we nog veel van deze vakanties.

Over onze reis

Oktober 2017

De wens om naar Australië te gaan hebben we zo'n 9 jaar. Op een zondagavond begin dit jaar keken Johan en ik naar 'Floortje naar het einde van de wereld'. Meestal met veel bewondering voor de mensen die hun hart volgen en bepaalde dingen gewoon doén. Na deze aflevering zei ik tegen Johan: "als wij het dit jaar ook eens gewoon doén, naar Australië! In eerste instantie nam hij mij niet serieus, maar toen ik de 'gunstige mogelijkheden' toelichtte, begon er bij Johan ook iets te kriebelen. En juist hij was het die de komende weken druk zou zijn met informatie verzamelen via websites. Ik was namelijk meestal (te) druk met de communicatieopleiding die ik toen volgde.

Al snel stuitte Johan op Travelnauts, een reisorganisatie gespecialiseerd in verre reizen met kinderen. Van hen kregen we een voorstel gemaild dat ons enthousiasme nog meer versterkte. Een paar weken later (begin april) hebben we geboekt. Op 8 december is het zo ver, vanuit Düsseldorf vertrekken we naar Sydney.

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.