Welkom op ons reisblog!

15 oktober 2017

Welkom op ons reisblog. Wij gebruiken deze website om je op de hoogte te houden van onze reis naar Australië. In ons Profiel lees je alvast wat achtergrondinformatie. Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Karin van Gerven:
    Lieve Johan- Anne - Siem en Fieke,
    Jullie grote reis gaat bijna beginnen! Super! Spannend maar ook geweldig dat jullie dit gaan doen. Wij gaan jullie via deze site zeker volgen. Veel liefs! 😘
  2. Suzan:
    3 december 2017
    Super Leuk! Wij gaan jullie volgens.. liefs van ons..
  3. Monique:
    3 december 2017
    Succes met de laatste voorbereidingen.
    Wordt genieten daar!!
  4. Hanneke:
    4 december 2017
    En nu is het echt aftellen geblazen!! Wat een heerlijk reis voor de boeg met z'n vieren! Ik neem aan dat de overige 3 gezinsleden goed op het huis letten? ;-)
    Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en vooral de reis zelf, geniet ervan!
  5. Antoinette en Peter:
    5 december 2017
    Heel veel Succes met de laatste inpak en regel klusjes , en dan lekker genieten in het mooie Australië.
  6. Clementien:
    7 december 2017
    Nog maar één nachtje slapen en dan is het zover... jullie grote droomreis. Het leek nog zoooo ver weg toen je ons erover vertelde en nu is het dan zover. Morgen stappen jullie in het vliegtuig! Geniet ervan en maak samen mooie herinneringen :)
  7. Linda en arno:
    8 december 2017
    Hé Anne en Johan, super goed reis gewenst!!! Goed weer om Nederland te verlaten hihi...maak er n toptijd van!
  8. Jan en Eimie:
    8 december 2017
    Hallo Anne en Johan,
    Jullie gaan nu de lucht in als het goed is. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie Kids in Australië.
    We blijven jullie zeker volgen.
    Dikke knuffel van Jan en Eimie
  9. Lisette:
    9 december 2017
    Lieve Anne en Johan, terwijl ik dit typ zitten jullie ergens hoog boven in de lucht. Hopelijk gaat de reis voorspoedig en wacht jullie een mooi en nooit te vergeten avontuur. Geniet er van
  10. Joris:
    10 december 2017
    En.... beetje weer daar?
  11. Ilona:
    10 december 2017
    Benieuwd of jullie alweer met beide benen op de grond staan daar down under...! Geniet van jullie mooie reis en van elkaar!